Головна | Вхід
Категорії розділу
Центр обслуговування пільгових категорій населення [249]
Загальний відділ [5]
Центр надання адміністративних послуг соціального характеру [21]
Різне [47]
Реєстр колективних договорів [35]
Пошук
Головна » Статті » Центр обслуговування пільгових категорій населення

Річний план закупівель на 2015 рік

  

          ЗАТВЕРДЖЕНО
          Наказ Міністерства
          економічного розвитку
          і торгівлі України
          15.09.2014  № 1106
           
РІЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІВЕЛЬ/ 
річний план закупівель, що здійснюються без проведення процедур закупівель
на 2015 рік
Управління праці, соціального заисту та захисту населення від наслідків Чорнобильськоїх катастрофи Бучанської міської ради,   34357702
(найменування замовника, код за ЄДРПОУ)
           
Предмет закупівлі Код КЕКВ (для бюджетних коштів) Очікувана вартість предмета закупівлі Процедура закупівлі Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі Примітки
1 2 3 4 5 6
Електрична енергія 2273 120000,00 Переговорна процедура закупівлі січень 2015 р.  
ВСЬОГО 2273 120000,00      
 Природний газ 2274 164000,00 Переговорна процедура закупівлі січень 2015 р.  
ВСЬОГО 2274 164000,00      
           
           
           
Затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів від 23.01.2015 р. № 1 .    
           
Голова комітету з конкурсних торгів _____________ С.М.Ретьман      
(підпис) (ініціали та прізвище)    
  М. П.        
Секретар комітету з конкурсних торгів _____________ Ж.А.Вакуленко      
(підпис) (ініціали та прізвище)    

 

          ЗАТВЕРДЖЕНО
          Наказ Міністерства економічного розвитку
          і торгівлі України 15.09.2014  № 1106
           
Додаток до РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ/ 
річного плану закупівель, що здійснюються без проведення процедур закупівель
на 2015 рік
Управління праці, соціального заисту та захисту населення від наслідків Чорнобильськоїх катастрофи Бучанської міської ради,   34357702
(найменування замовника, код за ЄДРПОУ)
           
Предмет закупівлі Код КЕКВ (для бюджетних коштів) Очікувана вартість предмета закупівлі Процедура закупівлі Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі Примітки
1 2 3 4 5 6
Приладдя канцелярське 2210 500,00      
Папір 2210 2000,00      
Періодичні видання 2210 8600,00      
Вироби канцелярські паперові (конверти та марки) 2210 300,00      
Журнали та періодичні видання друковані 2210 2500,00      
Машини обчислювальні, частини та приладдя до них 2210 2800,00      
ВСЬОГО 2210 16700,00      
Оплата послуг зв᾽язку 2240 26000,00      
Поштові послуги 2240 4100,00      
Плата за касове обслуговування 2240 4200,00      
Заправка картриджів,копірів та факсів 2240 3840,00      
Обслуговування програмних комплексів 2240 1000,00      
ВСЬОГО 2240 39140,00      
Продукти харчової промисловості (продуктові набори) 2730 5000,00      
ВСЬОГО 2730 5000,00      
Водопостачання та водовідведення 2272 4000,00      
ВСЬОГО 2272 4000,00      
           
Затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів від 23.01.2015 р. № 1 .      
           
Голова комітету з конкурсних торгів _____________ С.М.Ретьман      
(підпис) (ініціали та прізвище)      
  М. П.        
Секретар комітету з конкурсних торгів _____________ Ж.А.Вакуленко      
(підпис) (ініціали та прізвище)      
Категорія: Центр обслуговування пільгових категорій населення | Додав: УПСЗН (27.01.2015)
Переглядів: 364
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2025
Хостинг від uCoz